نسخه جالب ستاره سابق آلمان برای خط آتش مونیخی‌ها؛ لواندوفسکی و گلزن اشتوتگارت!

نسخه جالب ستاره سابق آلمان برای خط آتش مونیخی‌ها؛ لواندوفسکی و گلزن اشتوتگارت!

پایگاه خبری فوتبالی - در صورت جدایی روبرت لواندوفسکی، باواریایی‌ها باید جایگزینی برای او پیدا کنند و همین امر باعث شده تا ستاره سابق مونیخی‌ها یک گزینه جانشینی را به مدیران این باشگاه آلمانی پیشنهاد کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس و نشریه بیلد، دتمار هامان، ستاره سابق تیم ملی آلمان، ساشا کالایدزیچ از اشتوتگارت را جانشین خوبی می‌داند. این پیشکسوت فوتبال ژرمن‌ها و کارشناس مسائل مربوط به فوتبال به خبرنگار شبکه اسکای اسپورت گفت: "کسی که من به باشگاه توصیه می‌کنم، ساشا کالایدزیچ از اشتوتگارت خواهد بود؛ زیرا او سال گذشته شانزده گل در بوندسلیگا به ثمر رساند. یک مصدومیت جدی از ناحیه شانه داشت اما در نیم فصل دوم دوباره چند گل مهم به ثمر رساند."

این کارشناس فوتبال ‌شبکه‌های تلویزیونی هم‌چنین می‌تواند یک زوج کالایدزیچ و لواندوفسکی را در بایرن مونیخ قابل قبول می‌داند و می‌گوید: "من او را بدون توجه به این‌که روبرت لواندوفسکی چه شرایطی داشته باشد، توصیه می‌کنم. او در بیست دقیقه آخر بازی می‌تواند در نوک تیم توپ را در اختیار داشته باشد."

طبق گزارش‌های مداوم رسانه‌ها، روبرت لواندوفسکی هفته گذشته تصمیم خود را برای تمدید نکردن قرارداد به مسئولان اطلاع داده است. به گزارش خبرنگار نشریه بیلد، گفته می‌شود که بایرن مونیخ با کالایدزیچ تماس گرفته است و حتی صحبت از سادیو مانه از لیورپول نیز شده است.

با این حال، دتمار هامان به توصیه خود برای مهاجم اشتوتگارت پای‌بند است و می‌گوید: "حفظ توپ و ضربه نهایی این مهاجم و هم‌چنین سایر موارد فنی او نسبت به قدش فوق‌العاده است و حرکات بسیار خوبی دارد. من می‌توانم تصور کنم حتی اگر لواندوفسکی باشد هم کالایدزیچ در جلو بازی می‌کند و بیست و پنج تا سی گل به ثمر برساند."

9404