انتقاد عجیب هافبک سابق ليورپول از عملکرد امسال بایرن‌مونیخ: فقط حرف زدند!

انتقاد عجیب هافبک سابق ليورپول از عملکرد امسال بایرن‌مونیخ: فقط حرف زدند!

پایگاه خبری فوتبالی - دتمار هامان وضعیت خط دفاعی را پاشنه آشیل باواریایی‌ها در رقابت‌های فصل جاری بوندسلیگا و جام حذفی آلمان و هم‌چنین مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دانست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، اگر چه از نظر آماری بایرن مونیخ گل خورده کمتری نسبت به فصول قبل دارد، اما آن‌چه مشخص است خلاقیت و کیفیت فردی و گروهی در خط دفاعی بایرن مونیخ زیر نظر یولیان ناگلزمان افت کرده است.

دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه‌های ليورپول و بایرن مونیخ با اشاره به خروج داوید آلابا و ژروم بواتنگ، خط دفاعی را نقطه ضعف اصلی بایرن مونیخ در رقابت‌های این فصل دانست و گفت: "بایرن مونیخ با داشتن آلابا و بواتنگ یکی از بهترین زوج‌های دفاعی را در اختیار داشت اما اکنون همان نقطه تبدیل به پاشنه آشیل این تیم شده است."

ستاره سابق خط میانی آلمان‌ها هم‌چنین با اشاره به عملکرد باواریایی‌ها در دو دیدار رفت و برگشت برابر ویارئال اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا اذعان کرد که بایرن مونیخ بر خلاف سال‌های گذشته، به جای عمل بیشتر حرف زده است و می‌گوید: "اگر به وضعیت کلی تیم نگاه کنید، نسبت به سالیان گذشته تفاوت زیادی وجود دارد. اما با این وجود، ترکیب فعلی می‌توانست یا باید برای غلبه بر ویارئال کافی باشد. پس از شکست یک هیچ در اسپانیا، بازیکنان و کارکنان بایرن مونیخ با اعتماد به نفس از بازگشت صحبت کردند اما در آلیانز آرنا هم عملکرد خوبی نداشتند. در گذشته و بر خلاف امسال، بایرن مونیخ به جای حرف زدن، عمل می‌کرد."

شایان ذکر است که دتمار هامان آلمانی به جز تیم بایرن مونیخ، سابقه حضور در باشگاه انگلیسی ليورپول را نیز در کارنامه دوران بازی حرفه‌ای خود دارد.

9404