ادعای تکراری سایت برزیلی؛ ستاره لورکوزن می‌خواهد به برزیل برگردد!

ادعای تکراری سایت برزیلی؛ ستاره لورکوزن می‌خواهد به برزیل برگردد!

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می‌شود چارلز آرانگوئیز که نزدیک به هفت سال است در خط میانی بایرلورکوزن بازی می‌کند و یک سال به پایان قراردادش که تا سال 2023 میلادی اعتبار دارد باقی مانده است، می‌خواهد به برزیل بازگردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی و برزیلی، در رقابت‌های فصل جاری بوندسلیگا، چارلز آرانگوئیز به طور متناوب بین نیمکت و ترکیب اصلی بایرلورکوزن قرار داشته است؛ اما او تحت هدایت جراردو سیوآنه نقشی کلیدی را در کسب مقام سوم بوندسلیگا ایفا کرد.

با این وجود، خداحافظی این بازیکن ممکن است در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان اتفاق بیفتد. همان‌طور که شبکه تلویزیونی برزیلی Band و سایت ge.globo هر دو گزارش می‌دهند، اینترناسیونال پورتو دوباره با هافبک بایرلورکوزن تماس گرفته است. بر این اساس، این باشگاه دسته اولی می‌خواهد آرانگوئیز را به برزیل بازگرداند. علاوه بر این، به گفته خبرنگاران رسانه‌های برزیلی، خود این بازیکن سی و سه ساله اعلام کرده است که قصد دارد فصل آینده دوباره برای اینترناسیونال بازی کند.

در پایان ماه آوریل، راینلند تایید کرد که قصد دارد با این هافبک ادامه دهد و گفت که ما در فصل آینده نیز هفته‌های انگلیسی زیادی خواهیم داشت بنابراین به یک تیم گسترده نیاز داریم و آرانگوئیز. چارلی اغلب مجبور بود با مصدومیت دست و پنجه نرم کند؛ می‌توان گفت که او دوباره در بهترین فرم بدنی قرار دارد.

با این حال، اگر این بازیکن باتجربه یک سال قبل از پایان قراردادش به دنبال درخواست خروج از تیم داشته باشد بایرلورکوزن مانعی بر سر راه او نخواهد گذاشت. این ملی‌پوش شیلیایی در سال 2015 میلادی با مبلغ سیزده میلیون یورو از اینترناسیونال برزیل به بایرلورکوزن پیوست.

9404