با کامبک لیورپول جنگ قهرمانی لیگ برتر انگلیس به هفته آخر کشیده شد

با کامبک لیورپول جنگ قهرمانی لیگ برتر انگلیس به هفته آخر کشیده شد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و هفتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و ساوتهمپتون در ورزشگاه سنت مری که ورزشگاه خانگی تیم ساوتهمپتون است به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک لیورپول خاتمه یافت تا اکنون تکلیف قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس در هفته پایانی مشخص شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی لیورپول در ابتدا در دقیقه 13 دروازه اش باز شد و نیتن ردموند برای ساوتهمپتون گلزنی کرد. در ادامه کار اما لیورپولی ها به خودشان آمدند چرا که اگر در این بازی شکست می خوردند، تکلیف قهرمان لیگ برتر انگلیس کاملا مشخص می شد و قهرمانی منچسترسیتی  قطعی می شد.

در دقیقه 27 بازی تاکومی مینامینو روی پاس دیوگو ژوتا گل اول را برای لیورپول به ثمر رساند و حساب کار را مساوی کرد. در ادامه کار در دقیقه 67 هم ژوئل متیپ گل دوم را برای لیورپول به ثمر رساند تا شاگردان یورگن کلوپ با کامبک زدن در این بازی بتوانند هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

اکنون لیورپول 89 امتیاز دارد و منچسترسیتی 90 امتیاز دارد و این دو تیم یک امتیاز با هم اختلاف دارند و باید دید که در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس چه اتفاقاتی در نهایت رخ خواهد داد.

1470