عکس جالبی که هالند منتشر کرد؛ پدر و پسر!

عکس جالبی که هالند منتشر کرد؛ پدر و پسر!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند، مهاجم نروژی دورتموند که انتقالش به منچسترسیتی قطعی شده است و در فصل آینده در جمع سیتیزن ها توپ خواهد زد، در این روز ها به شدت مورد توجه است و تبدیل به تیتر یک بسیاری از رسانه ها شده است چرا که خیلی ها منتظرند تا عملکرد او در منچسترسیتی را ببینند.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند هم مثل پدرش قرار است برای منچسترسیتی بازی کند. پدر ارلینگ هالند یعنی الفی هالند بین سال های 2000 تا 2003 در منچسترسیتی حضور داشته است و در این مدت 38 بازی انجام داده و سه گل به ثمر رسانده است. الفی هالند بر خلاف پسرش ارلینگ که در پست مهاجم نوک بازی می کند، در پست مدافع راست و گاهی هم در پست هافبک بازی می کرده است و پست او به گونه ای نبوده که بتواند گل های زیادی به ثمر برساند و بیشتر در کار های دفاعی حضور داشته است. اما پسر او یعنی ارلینگ هالند یک مهاجم شش‌دانگ است که خیلی ها اعتقاد دارند می تواند روزی تبدیل به بهترین بازیکن جهان شود.

به تازگی ارلینگ هالند در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویری را در کنار پدرش الفی هالند منتشر کرده است و تشابهی که آن ها دارند مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

1470