اظهار نظر بنزما راجع به پنالتی ریسکی‌اش مقابل سیتی

اظهار نظر بنزما راجع به پنالتی ریسکی‌اش مقابل سیتی

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید از دلایلش برای چیپ زدن پنالتی مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا گفت. 

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم اتحاد مقابل هم به میدان رفتند که در پایان سیتیزن‌ها با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسیدند. در این بازی یک پنالتی به سود شاگردان کارلو آنچلوتی اعلام شد که بنزما با یک ضربه پننکا (چیپ) آن را تبدیل به گل کرد تا لوس بلانکوس برای بازی برگشت شانس داشته باشد. در بازی برگشت نیز رئال مادرید دست به کار بزرگی زد و با کامبک زدن مقابل سیتی، توانست جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان مقابل لیورپول را کسب کند. 

به نقل از سایت گل، بنزما در گفت و گویی با وبسایت یوفا راجع به چیپ زدن پنالتی‌اش گفت: "مدت زیادی بود که دوست داشتم پنالتی‌ام را اینگونه بزنم. منتظر یک لحظه مناسب بودم. در آن بازی فشار زیادی روی ما بود و من حس کردم که الان بهترین موقع برای زدن پنالتی به این شکل است."

"این طور فشارها در چنین بازی‌های سنگینی، فقط مرا به انجام دادن کارهای عجیب تحریک می‌کنند. نمی‌دانم دیگران چه طور فکر می‌کنند، اما من از لحظه‌ای که توپ را برداشتم، به فکر چیپ زدن پنالتی بودم."

4416