واکنش جالب آلگری به شایعات بازگشت پوگبا به یوونتوس

واکنش جالب آلگری به شایعات بازگشت پوگبا به یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس در جواب به سوالات راجع به بازگشت پل پوگبا به این باشگاه گفت که اصلا چنین بازیکنی را نمی‌شناسد!

به گزارش فوتبالی، قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد در تابستان امسال به پایان می‌رسد و او دیگر قصد تمدید کردن قراردادش را با شیاطین سرخ ندارد. رسانه‌های بریتانیایی ادعا می‌کنند که این ستاره فرانسوی در آستانه بازگشت به بیانکونری است، در حالی که پاریسن ژرمن او را تحت نظر دارد. 

به نقل از سایت گل، دوشنبه شب تیم‌های یوونتوس و لاتزیو مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار با نتیجه 2-2 به پایان رسید. بعد از پایان بازی از مکس آلگری راجع به بازگشتش به این باشگاه سوال پرسیده شد که این سرمربی ایتالیایی در جواب گفت: "پوگبا؟ من او را نمی‌شناسم. او کیست؟ پوگبا یک کلمه انگلیسی است؟ من فراموش کرده‌ام، زیرا سال‌های زیادی است که از آن موقع می‌گذرد."

پوگبا پیش از این بین سال‌های 2012 تا 2016 در یوونتوس توپ می‌زد که دو سال آن، زیر نظر همین مکس آلگری بود. سایت گل مدعی است که مذاکرات بین سران بانوی پیر و ایجنت پل پوگبا از هفته پیش آغاز شده و همچنین به توافقاتی نیز دست یافته‌اند، اما هیچ کدام از اعضای باشگاه یوونتوس قصد ندارند راجع به این مسئله صحبت کنند. 

4416