ستاره هلندی در صورت تداوم حضور لواندوفسکی به مونیخ برنمی‌گردد!

ستاره هلندی در صورت تداوم حضور لواندوفسکی به مونیخ برنمی‌گردد!

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه اسکای به نقل از نزدیکان زیرکزی گزارش داده که این بازیکن تا زمان حضور لواندوفسکی در مونیخ برنامه‌ای برای بازگشت به جمع باواریایی‌ها ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس، یاشوا زیرکزی در رقابت‌های فصل جاری به صورت قرضی فصل موفقی را در تیم اندرلخت بلژیک پشت سر گذاشته و در چهل و دو بازی، هفده گل و 10 پاس گل به ثبت رسانده است.

با این حال، این بازیکن بیست ساله تمایلی به بازگشت به بایرن مونیخ ندارد و به دنبال پیشرفت بیشتر در بازی خود است. طبق این گزارش، زیرکزی قبلا تصمیمش را گرفته و تا زمان حضور روبرت لواندوفسکی ترجیح می‌دهد که به بایرن مونیخ بازنگردد.

در حال حاضر باشگاه‌های مختلفی به جذب زیرکزی علاقه دارند و همین امر باعث شده تا این بازیکن دیگر عطش خاصی برای حضور در جمع بایرنی‌ها نداشته باشد.

با تمام این تفاسیر، حتی در صورت خروج روبرت لواندوفسکی در فصل تابستان نیز به نظر نمی‌رسد که بایرن مونیخ به این بازیکن برای حضور در ترکیب اعتماد کند. از این رو، با توجه به وضعیت مالی باواریایی‌ها و نیاز به پولی که این باشگاه برای جذب بازیکنان مد نظر در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو دارد، احتمالا فروش زیرکزی گزینه اصلی مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان خواهد بود.

9404