بایرن مونیخ به خاطر لواندوفسکی به بارسلونا ضدحمله می‌زند

بایرن مونیخ به خاطر لواندوفسکی به بارسلونا ضدحمله می‌زند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا هنوز برای تمدید قرارداد  بازیکنانی نظیر دمبله، گاو ی و سرجی روبرتو به توافق نرسیده که مورد بازیکن فرانسوی از بقیه مشکل تر است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا سخت در تلاش است تا عثمان را راضی به تمدید کند اما فعلا موفق به این کار نشده است و در این شرایط بایرن مونیخ در نظر دارد که وینگر فرانسوی را به خدمت بگیرد.

در حقیقت خبر تمایل بارسلونا به روبرت لواندوفسکی باعث شده تا بایرنی ها تصمیم به انتقام بگیرند و تلاش کنند تا دمبله را به صورت رایگان بخرند. شرایط مالی بارسا بحرانی است و بعید است که بتوانند خواسته های مالی دمبله را برآورده کنند و به همین خاطر این بازیکن را از دست خواهند داد. 

دمبله با وجود همه این پیشنهادها فعلا با هیچ باشگاهی قرارداد امضا نکرده است اما بعید نیست که راهی بایرن مونیخ شود تا پس از تجربه درخشان در بوندسلیگا حالا دوباره به این لیگ برگردد و تلاش کند تا خاطرات خوبش در این لیگ را تکرار کند.

بارسلونا مذاکراتی جدی برای خرید لواندوفسکی داشته است و گفته می شود که بارسایی ها حاضرند تا برای خرید این مهاجم لهستانی مبلغ 35 میلیون یورو بپردازند تا او را به پرچمدار ترکیب تیمشان در فصل آینده تبدیل کنند.

4125