بازگشت مهره کلیدی رئال مادرید برای بازی مقابل لیورپول

بازگشت مهره کلیدی رئال مادرید برای بازی مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا مدافع اتریشی رئال مادرید که به علت مصدومیت در هفته های اخیر از میادین دور شده بود، کاملا ریکاوری کرده است و به نظر می رسد که مشکلی برای فینال مقابل لیورپول در روز هفتم خرداد نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، آنچلوتی می تواند از بهترین خط دفاعی ممکن مقابل لیورپول استفاده کند چرا که داوید آلابا که در  بازی رفت مقابل منچسترسیتی دچار مصدومیت شده بود، کاملا ریکاوری کرده و سه شنبه بدون مشکل تمرین کرد و جمعه می تواند در آخرین بازی رئال در لالیگا نیز حضور پیدا کند.

داوید آلابا به نظر می رسد که زوج ادر میلیتائو در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول باشد.  فرلاند مندی و دنی کارواخال نیز در دو جناح قرار می گیرند و خط دفاعی را تکمیل خواهند کرد.  بدین ترتیب کارلو انچلوتی مربی ایتالیایی می تواند از بهترین خط دفاعی ممکن استفاده کند و خیالش از این بابت راحت خواهد بود.

در حال حاضر حضور کورتوا درون دروازه و حضور مودریچ، کاسمیرو و کروس در خط هافبک قطعی است. بنزما و وینیسیوس هم در خط حمله قرار می گیرند. از میان رودریگو گوئس و فدریکو والورده یکی در ترکیب اصلی قرار می گیرد و دیگری کار را از روی نیمکت آغاز می کند که شانس بازیکن اروگوئه ای بیشتر است.

4125