درخواست تن‌هاگ از منچستری‌ها برای خرید مهاجمی از لیگ فرانسه

درخواست تن‌هاگ از منچستری‌ها برای خرید مهاجمی از لیگ فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - خرید مهاجم هدف یکی از اولویت‌های منچستر یونایتد در فصل نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ESPN، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در حال بررسی شرایط هوگو اکیتیکه، مهاجم ریمز و بازیکن مورد علاقه اریک تن هاگ است. خبرنگار رسانه ESPN گزارش می‌دهد که اریک تن هاگ در مورد اهدافی که مدیریت باشگاه سرخ‌پوش منچستری در نهایت دنبال می‌کند، حرف آخر را خواهد زد و تصور می‌شود که هوگو اکیتیکه یکی از آن‌هایی باشد که بیشتر به آن‌ها علاقه دارد.

مدیریت شیاطین سرخ شهر منچستر برای خرید حداقل یک مهاجم جدید در بازار نقل و انتقالات فصل تابستان پيش رو علاقه‌مند خواهند بود و پتانسیل هوگو اکیتیکه علاوه بر ارزش نقل و انتقالاتی شایعه شده او که تصور می‌شود کمتر از سیزده میلیون پوند باشد، او را به چشم‌انداز بسیار جذابی از دیدگاه مقامات و مسئولان باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد تبدیل کرده است.

سران اولدترافورد احتمالا برای امضای قرارداد با این مهاجم گلزن باید رقابت سختی با تیم‌های دیگر داشته باشند؛ در حالی که تعدادی از مدیران تیم‌های لیگ برتری مانند آرسنال و نیوکاسل یونایتد نیز فکر می‌کنند که این نوجوان را می‌توانند به خدمت بگیرند. به راحتی می‌توان متوجه شد که چرا این بازیکن بعد از سپری کردن یک فصل لذت‌بخش در باشگاه رمس که با زدن نُه گل در تنها بیست و یک مسابقه لیگ فرانسه همراه بود، چنین توجهی را به خود جلب کرده است.

از نظر مشخصات، اکیتیکه بسیار منحصر به فرد است. قد این بازیکن بیش از یکصد و هشتاد و هفت سانتی‌متر است و این مهاجم را به یک تهدید آشکار در توپ‌های روی هوا و یک گلزن و بازین هدف خوب در نوک پیکان خط حمله هر تیمی تبدیل می‌کند.

9404