بیانیه رسمی کمیته پارالمپیک آسیا در خصوص تعویق بازی‌های آسیایی چین

بیانیه رسمی کمیته پارالمپیک آسیا در خصوص تعویق بازی‌های آسیایی چین

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ و کمیته بین المللی پارالمپیک آسیا (APC) بطور رسمی تعویق بازی‌های پاراآسیایی را خبر دادند و گفتند در تلاش برای تعیین تاریخ برگزاری مسابقات در سال ۲۰۲۳ هستند. 

به گزارش فوتبالی، کمیته برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ و کمیته بین المللی پارالمپیک آسیا (APC) امروز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای رسما تعویق این رویداد را که مقرر بود ۱۷ تا ۲۳ مهر برگزار شود، اعلام کردند.

این بیانیه پس از تصمیم اتخاذ شده توسط شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو در راستای به‌تعویق انداختن این رویداد به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان و ادامه تاثیرات پاندمی کرونا اعلام شد.

کارگروهی متشکل از APC، کمیته پارالمپیک چین و کمیته برگزاری بازی‌های پاراآسیایی در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری این رویداد در سال ۲۰۲۳ هستند و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

همچنین اعلام شده که نشان، شعار و سال بازی‌ها تغییر نخواهد کرد.

در همین زمینه؛ ماجد راشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا، گفت: آماده‌سازی بازی‌ها بسیار خوب پیش رفته بود و کمیته برگزاری آماده برپایی مسابقات در سطح عالی بود. اتخاذ این تصمیم کار بسیار دشواری بود ولی ما این کار را انجام دادیم تا بتوانیم به فدراسیون‌های جهانی، کمیته‌های ملی پارالمپیک و ورزشکارانی که خود را آماده شرکت در بازی‌ها می‌کنند، تا حدی اطمینان خاطر بخشیم. ما در حال حاضر با کمیته برگزاری جهت تعیین یک تاریخ جدید که برای تقویم ورزش پارا مناسب باشد در حال مذاکره هستیم. 

4154