تیم بن سلمان، شگفتی فصل لیگ انگلیس

تیم بن سلمان، شگفتی فصل لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - روزهای نگران کننده در سن جیمز پارک به پایان رسیدند.

به گزارش فوتبالی، از زمانی که بن سلمان ولیعهد عربستان باشگاه نیوکاسل را خریده است، شرایط تیم انگلیسی به تدریج بهتر و بهتر شده است و حالا آنها با غلبه بر تیم قدرتمندی نظیر آرسنال نشان داده اند که می توانند یک مدعی جدی و سرسخت در لیگ انگلیس در فصل آینده باشند.

در حقیقت پیروزی دو  بر صفر مقابل تیم آرتتا آخرین قدرت نمایی نیوکاسل بود. آنها از زمان حضور ادی هو روی نیمکتشان به تدریج شرایط بهتری پیدا کرده اند و انتظار می رود که فصل آینده با خریدهای جدیدشان شرایط بهتری پیدا کنند. 

عملکرد ادی هو در نیوکاسل به حدی خوب بوده که نامزد عنوان بهترین مربی فصل لیگ انگلیس هم شده است. نیوکاسل جدا از انسجام دفاعی توانسته نمایش خوبی را در فاز  هجومی داشته باشد و فوتبال خلاقانه ای را ارائه می دهد.

برونو گیمارش با 42 میلیون یورو در زمستان گذشته به نیوکاسل ملحق شد که به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شد. تریپیر دیگر خرید مهم زمستانی نیوکاسل بود که با 12 میلیون یورو از اتلتیکو به تیم انگلیسی ملحق شد و حتی توانست به بازوبند کاپیتانی برسد هر چند که با مصدومیت مواجه شد. نیوکاسل در حال حاضر در رتبه دوازدهم لیگ انگلیس با 46 امتیاز قرار دارد و فقط دوازده امتیاز کمتر از منچستریونایتد دارند. آنها در تابستان نیز سعی خواهند کرد که با خریدهایشان شرایط بهتری را پیدا کنند.

4125