واکنش آلگری به خداحافظی و جدایی دو ستاره تیمش: به من کمک کردند

واکنش آلگری به خداحافظی و جدایی دو ستاره تیمش: به من کمک کردند

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری نسبت به خداحافظی و جدایی دو ستاره و کاپیتان تیم خود با هواداران در بازی شب گذشته یوونتوس مقابل لاتزیو در ورزشگاه آليانز شهر تورین واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری در بازی شب گذشته یوونتوس مقابل لاتزیو شاهد خداحافظی دو بازیکن با سابقه تیمش که کاپیتان های اول و دوم بانوی پیر هم محسوب می‌شدند، بود. مکس آلگری در واکنش به این اتفاق و خداحافظی جورجو کیلینی و پائولو دیبالا از تیمش در پایان رقابت‌های فصل جاری سری آ به خبرنگاران رسانه‌ها گفت: "شبی شگفت‌انگیز و پر از احساسات بود. این شب، شب کیلینی و دیبالا بود. کیلینی به فوتبال ایتالیا، اروپا و جهان چیزهای زیادی در مورد عشق و علاقه به کار یاد داد. فکر می‌کنم همه در آکادمی‌های فوتبال در جهان باید بازی‌های کیلینی را مطالعه کنند تا بفهمند و یاد بگیرند که چگونه باید دفاع کنند. از نظر فردی، او چیزهای زیادی برای من به ارمغان آورد. وقتی به یوونتوس آمدم، او در کنار بوفون، بارتزالی، بونوچی و مارکیزیو باعث شدند یوونتوس را درک کنم و به من کمک کردند."

سرمربی یوونتوس در ارتباط با خداحافظی و جدایی ستاره آرژانتینی تیمش نیز این چنین واکنش نشان داد و گفت: "پائولو دیبالا برای هفت سال در یوونتوس بازیکن مهمی بود. وقتی به این‌جا آمد، یک بچه بود. احساس می‌کنم این طور است که کمک کردم او بزرگ شود. او جایگاهش را به دست آورد و هواداران به خوبی برای شب خداحافظی از او تقدیر کردند. این تشویقی بود که شایسته‌اش بود. او با عشق و کلاس چیزهای زیادی به یوونتوس داد."

هنگام خداحافظی این دو بازیکن با سابقه و پر افتخار با هواداران یوونتوس، کیلینی لبخند بر لب داشت اما دیبالا به شدت ناراحت بود و گریه می‌کرد؛ آلگری در واکنش به این موضوع که آیا دیبالا آماده جدایی از یوونتوس بود یا نه، گفت: "مساله آماده بودن یا نبودن برای جدایی نیست. فقط احساسات است. شاید جورجو وقتی که به خانه رسید، گریه کرده باشد. پائولو نتوانست جلوی خودش را بگیرد. از دیدن آن‌ها احساساتی شده بودم. خوشحالم که چنین احساساتی را تجربه کردم."

9404