برگزاری اردوی هفت روزه خاتون بم در بروجن (عکس)

برگزاری اردوی هفت روزه خاتون بم در بروجن (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- صدرنشین لیگ برتر فوتبال بانوان برنامه خاصی برای بازی‌های چهار هفته پایانی لیک دارد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور در آستانه برگزاری هفته نوزدهم خود قرار دارد و تیم‌ها برای بازی‌های منتهی به پایان لیگ برنامه خاصی دارند.

در این میان، خاتون بم که چند هفته‌ایست صدرجدول را از رقیب سنتی خود، شهرداری سیرجان، پس گرفته با فاصله دو امتیازی از این تیم در تلاش است تا این روند را تا روز کسب عنوان قهرمانی حفظ کند.

این درحالی است که خاتون در هفته بیستم در سخت‌ترین و مهم‌ترین دیدار خود به مصاف سپاهان رده سومی می‌رود و اگر از این پیچ به سلامت گذر کند، تقریباً باید تیم مرضیه جعفری را صاحب جام دوره چهاردهم لیگ دانست.

بدین منظور، بازیکنان تیم خاتون جهت کسب آمادگی لازم پیش از برگزاری دو دیدار هفته های نوزدهم و بیستم مقابل ملی پوشان شهرکرد و سپاهان اصفهان، عازم اردویی در شهر بروجن شدند.

تمرینات خاتون تا روز یکشنبه اول خردادماه در شهرستان بروجن ادامه خواهد داشت و سپس این تیم جهت برگزاری مسابقه حساس هفته بیستم مقابل سپاهان، عازم اصفهان خواهد شد.

نماینده بم در چهار هفته پایانی لیگ به ترتیب با ملی پوشان شهرکرد، سپاهان، ذوب آهن و پالایش گاز ایلام مصاف خواهد کرد و باید دید که پرافتخارترین تیم لیگ برتر بازهم جامی به تالار افتخاراتش اضافه خواهد کرد؟

1377