وضعیت نامشخص 3 بازیکن آلومینیوم پیش از تقابل با استقلال

وضعیت نامشخص 3 بازیکن آلومینیوم پیش از تقابل با استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- سه هافبک تیم فوتبال آلومینیوم دور از تمرینات این تیم هستند و وضعیت مبهمی برای دیدار با استقلال دارند.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، آلومینیوم اراک در شرایطی روز پنج‌شنبه هفته جاری در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل استقلال قرار می‌گیرد که میلاد فخرالدینی، مدافع راست خود را بخاطر محرومیت در اختیار نخواهد داشت ولی علاوه بر او، سه بازیکن دیگر اراکی‌ها نیز وضعیت نامشخصی برای این مسابقه حساس دارند.

محمد علی‌نژاد، بازیکن تاثیرگذار این فصل آلومینیوم که در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس نیز یک گل تماشایی به ثمر رساند و سه پاس گل هم داده، در ابتدای نیمه دوم دیدار اخیرشان برابر صنعت نفت آبادان با مصدومیت مواجه شد و از ترکیب بیرون رفت تا شرایط نامشخصی برای بازی با استقلال داشته باشد.

علیرضا نقی‌زاده، دیگر بازیکن شاخص آلومینیوم که دو گل مقابل پرسپولیس و فولاد خوزستان به ثمر رسانده و دو پاس گل هم در این فصل داده، در نیمه اول دیدار برابر صنعت نفت آبادان از ناحیه پشت زانوی چپ آسیب دید و تعویض شد تا او هم شرایط مبهمی برای جدال با استقلال پیدا کند.

امیر نوری، دیگر هافبک آلومینیوم که در دور رفت جزو ۱۱ بازیکن اصلی اراکی‌ها مقابل استقلال بود و شرایط خوبی در این تیم سپری می‌کند، دیگر بازیکنی است که بخاطر مصدومیت مشخص نیست به بازی روز پنج‌شنبه برسد یا خیر.

سه بازیکن مصدوم آلومینیوم اراک در تمرینات دو روز اخیر این تیم حضور نداشته‌اند و باید دید امروز و فردا به تمرینات گروهی اضافه می‌شوند یا به بازی با استقلال نمی‌رسند.

9719