پیشنهاد جالب به مسی برای حضور در لیگ آمریکا: سهام باشگاه!

پیشنهاد جالب به مسی برای حضور در لیگ آمریکا: سهام باشگاه!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اینترمیامی برای این که بتواند نظر لیونل مسی ستاره آرژانتینی را برای حضور در این تیم جلب کند، پیشنهاد جالبی را به وی داده است: بیش از یک سوم سهام باشگاه!

به گزارش فوتبالی، باشگاه اینترمیامی با مالکیت دیوید بکام می داند که خرید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال مشکل است. به همین خاطر انها حاضر شده اند که 35 درصد سهام باشگاه را در سال 2023 در اختیار مسی قرار بدهند تا این بازیکن را راضی کنند تا در لیگ آمریکا بازی کند. البته به نظر می رسد که لئو با توجه به ثروتش مجبور است که بخشی از این سهام را از جیب خودش بخرد چرا که 35 درصد سهام باشگاه آمریکایی مبلغ قابل توجهی است اما به نظر می رسد که لئو مشکلی برای این کار نداشته باشد.

الکس کاندال خبرنگار دایرکت تی وی گزارش داده است که بازیکن پی اس جی فصل آینده آخرین فصل حضورش در فوتبال اروپا خواهد بود و در پایان فصل در سن 36 سالگی راهی لیگ آمریکا می شود.

در سالهای اخیر بارها نام مسی پیرامون اینتر میامی مطرح شده بود اما به نظر می رسد که اعطای 35 درصد از سهام باشگاه به وی، پیشنهاد اغواکننده ایست که می تواند او را راضی کند. البته هنوز مشخص نیست که آیا لئو فصل بعد در پی اس جی حضور خواهد داشت یا نه چرا که اخیرا پدرش از بازگشت به بارسلونا استقبال کرده بود. مسی با ثبت فقط شش گل در لیگ فرانسه فصل کابوس واری را پشت سر گذاشت و با آمار دوران اوجش در بارسلونا فاصله زیادی داشت. از سویی تیم پاریسی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال حذف شد تا آنها در اروپا نیز فصل موفقی نداشته باشند.

4125