اسطوره هم‌چنان شاکی است!/ انتقاد ماتئوس از بی‌خیالی مونیخی‌ها

اسطوره هم‌چنان شاکی است!/ انتقاد ماتئوس از بی‌خیالی مونیخی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتئوس هنوز هم از رفتار بازیکنان باواریایی بعد از تحمل شکست برابر ماینتس ناراحت است و انتقاد می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، داستان از این قرار بود که تقریبا تمامی بازیکنان باواریایی‌ها بعد از دیدار برابر مایتس بلافاصله راهی ایبیزا در کشور اسپانیا شدند تا جشنی غیر رسمی بابت قهرمانی اخیرشان در بوندسلیگا داشته باشند.

لوتار ماتئوس، اسطوره تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که همچنان از نمایش مونیخی‌ها در بازی با ماینتس و همین‌طور تساوی هفته آخر مسابقات لیگ ناراحت است، با انتقاد از بی‌خیالی و این رفتار بایرن مونیخی‌ها آن هم بعد از آن نمایش افتصاح برابر ماینتس گفت: "این اصلا قابل قبول نیست، به خصوص بعد از چنین نمایشی. اگر مایتس را شکست می‌دادند، می‌گفتیم سه روز در آن‌جا بمانید. اگر جای ناگلزمان بودم، سخت‌گیری بیشتری به خرج می‌دادم. بعد از چنین نمایشی، نه فقط به خاطر بازیکنان بلکه به خاطر وجهه عمومی اف سی بایرن، نباید این کار انجام می‌شد؛ در شرایطی که هواداران بایرن مونیخ عصبانی هستند، بازیکنان به تعطیلات و تفریح می‌روند."

لازم به ذکر است که بایرن مونیخ که عنوان قهرمانی بوندسلیگا در فصل جاری را نیز کسب کرد، در هفته پایانی این رقابت‌ها هم با یک نتیجه تساوی متوقف شد.

9404