سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن: رقابت تیم‌ها در لیگ تنگاتنگ بود

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن: رقابت تیم‌ها در لیگ تنگاتنگ بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن سطح لیگ برتر امسال را به علت تعدد بازیکنان خارجی و تیم‌ها خوب ارزیابی کرد و گفت: رقابت تیم‌ها در لیگ تنگاتنگ بود.                                

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، فرزاد کوهیان درباره اقدامات لازم برای افزایش سطح کیفی لیگ برتر فصل آینده، اظهار کرد: تیم‌ها در این یک سال شرایط خوبی داشتند و با توجه به نزدیکی نتایج و بازی‌ها به نظر می‌رسد همگی با آمادگی وارد مسابقات شدند به طوری که رقابت‌ها بسیار تنگاتنگ بود.

وی نتیجه کلی ذوب‌آهن در لیگ‌برتر بسکتبال را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تیم ما خوب بازی کرد. اگر چه در ابتدا احتمال حضور ذوب‌آهن در فینال کمرنگ بود، ولی مجموعه تیم بیش از حد توقع تلاش کردند و در فینال نیز بازی‌های با کیفیتی انجام شد.

کوهیان اضافه کرد: یکی از نکات مثبت لیگ امسال، حضور ۱۶ تیم در رقابت‌ها بود و اکثر تیم‌ها از بازیکنان خارجی استفاده کردند که همین امر سطح کیفی لیگ را بالاتر می‌برد. فقط عدم حضور تماشاچیان به سبب وجود شرایط کرونایی احتمالاً بسیاری از علاقه‌مندان را راضی نکرد. در مجموع با تعدد تیم‌ها و حضور بازیکنان خارجی بازی‌های نزدیک و با کیفیتی را شاهد بودیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن برگزاری مسابقات در تهران را بدون مشکل ارزیابی کرد و گفت: به‌طور کلی مشکلی بابت بازی در تهران نبود و مسابقات به خوبی برگزار شد، اما از جهت مسافت دور، هواداران برای حضور در سالن مشکل داشتند.

کوهیان حمایت‌های معنوی از تیم را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باشگاه و دست‌اندرکاران تیم تا حد توان تلاش کردند. البته باید حمایت‌های معنوی از تیم بیشتر باشد.

وی ضمن تشکر از بازیکنانش، در رابطه با فصل آینده و ادامه همکاری‌اش با گاندوها، افزود: در این مدت باید خستگی لیگ را از تن درآوریم و بعد به فکر فصل آینده خواهیم بود.

تیم بسکتبال ذوب‌آهن به سرمربیگری فرزاد کوهیان، ملی‌پوش سابق بسکتبال ایران به‌عنوان سرگروه در گروه خود به پلی‌آف صعود کرد و در نهایت در مرحله فینال برابر حریف گرگانی نتیجه را ۳ بر ۱ واگذار کرده و به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر رسید.

9719