توانایی ویژه فلیک از زبان سرمربی قبلی آلمان: صحبت به زبان بازیکن!

توانایی ویژه فلیک از زبان سرمربی قبلی آلمان: صحبت به زبان بازیکن!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی قبلی تیم ملی فوتبال آلمان ضمن تمجید از سرمربی جدید این تیم، معتقد است که این تیم آلمان هم‌دلی خود را با این سرمربی سابق بایرن مونیخی‌ها پیدا کرده و به او باور دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، آلمان تقریبا یک ماه دیگر در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا بازی خواهد داشت و تیم هانس دیتر فلیک به دنبال تقویت هر چه بیشتر خود جهت کسب آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در مسابقات جام جهانی 2022 میلادی به میزبانی کشور قطر می‌باشد.

یواخیم لوو، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان و مربی تیم قهرمان جهان در مسابقات جام جهانی سال 2014 میلادی در کشور برزیل، بعد از کسب دو ناکامی بزرگ در دو تورنمنت رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در سال 2020 میلادی و هم‌چنین مسابقات جام جهانی سال 2018 میلادی در کشور روسیه، سکان هدایت تیم ملی فوتبال ژرمن‌ها را به هانس دیتر فلیک سپرد. هانسی فلیک نیز تا به حال در 9 مسابقه، کارنامه قابل قبولی داشته است. این سرمربی پیشین باواریایی‌ها توانسته هشت پیروزی و یک تساوی با مانشافت به دست آورد. از این رو، یواخیم لوو، سرمربی سابق آلمان‌ها به تمجید از سرمربی فعلی مانشافت پرداخت و گفت: "شروع هانسی فلیک فوق‌العاده بود؛ آلمان هم‌دلی خود را با او پیدا کرده است."

یواخیم لوو در ادامه صحبت‌های خود در این مصاحبه می‌گوید: "هانسی و من هشت سال با یکدیگر کار کردیم؛ آگاه هستیم که او چه توانایی‌هایی برای ایجاد هم‌دلی دارد. او به زبان بازیکنان صحبت می‌کند."

یواخیم لوو شانس تیم ملی فوتبال آلمان برای موفقیت در تورنمنت رقابت‌های جام جهانی سال 2022 میلادی به میزبانی کشور قطر را بالا می‌داند و می‌گوید: "آلمان همیشه کیفیت خوبی برای کسب موفقیت در یک تورنمنت را دارد. این تیم به خوبی آماده است و با وجود رقابت سخت و دشوار، من به این تیم باور دارم."

البته یواخیم لوو که حذف تلخ در مرحله مقدماتی و گروهی رقابت‌های جام جهانی در سال 2018 در کشور روسیه را تجربه کرده است، می‌گوید که نباید بازی‌های مرحله گروهی را دست‌کم گرفت. یواخیم لوو رقابت‌های جام جهانی سال 2022 در کشور آسیایی قطر را به عنوان یک تماشاگر خواهد دید؛ موضوعی که از سال 2004 میلادی برای نخستین بار اتفاق خواهد افتاد.

9404