جواب قاطع رئیس بایرن مونیخ به لواندوفسکی: حق نداری جایی بروی

جواب قاطع رئیس بایرن مونیخ به لواندوفسکی: حق نداری جایی بروی

پایگاه خبری فوتبالی - هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ صراحتا به روبرت لواندوفسکی اعلام کرد که باید تا آخرین روز قراردادش در آلیانز آؤنا بماند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد روبرت لواندوفسکی با بایرن مونیخ تا سال 2023 اعتبار دارد و این ستاره لهستانی پیش از این تاکید کرده بود که قصد جدایی از باواریایی‌ها را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بعدی دارد. او روز شنبه پس از تساوی مقابل وولفسبورگ گفت: "به احتمال بسیار بالا، این آخرین بازی من در لباس بایرن مونیخ بود. نمی‌توانم صد در صد مطمئن باشم، اما این احتمال وجود دارد. می‌خواهیم بهترین راه حل برای خودم و باشگاه پیدا کنیم."

به نقل از مارکا، حالا هربرت هاینر در جواب لواندوفسکی به اشپورت 1 گفت: "لواندوفسکی تا سال 2023 با ما قرارداد دارد و تا آن موقع با ما خواهد ماند. اولیور کان و حسن صالح‌حمیدزیچ به او پیشنهاد تمدید قرارداد دادند که ظاهرا مورد قبول او واقع نشده است. روبرت گفته که باید به دنبال راه حلی مناسب برای هر دو طرف باشیم و یکی از این طرفین، بایرن مونیخ است. او کاملا حق دارد که نخواهد قراردادش را تمدید کند."

بارسلونا بعد از رفتن ارلینگ هالند به منچسترسیتی، حالا به شدت به دنبال جذب لواندوفسکی برای فصل بعد است و حتی با ایجنت این بازیکن نیز تماس گرفته‌اند.

4416