صحبت‌های ژاوی پس از قطعی کردن نایب قهرمانی در لالیگا

صحبت‌های ژاوی پس از قطعی کردن نایب قهرمانی در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی 42 ساله بارسلونا به شاگردانش هشدار داد که آن‌ها در فصل بعدی باید برای فتح عناوین و جام‌ها بجنگند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم‌های ختافه و بارسلونا از چهارچوب هفته سی و هفتم لالیگا مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند. این یک امتیاز باعث شد تا ژاوی هرناندز به اهداف اولیه خود یعنی نایب قهرمانی در لالیگا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان برسد، اما حالا او از شاگردانش می‌خواهد که در فصل بعد دیگر به این چیزها اکتفا نکنند.

به نقل از سایت مارکا، ژاوی به خبرنگاران گفت: "ما می‌خواهیم همیشه برنده باشیم، اما این مساوی مقابل ختافه برای ما کافی بود. توانستیم به حداقل اهدافمان برسیم و حالا در سوپرکاپ اسپانیا بازی خواهیم کرد. حالا می‌توانید نگاهی به شرایط تیم از زمانی که به بارسلونا آمدم بیاندازید. کامبک بزرگی زدیم. من آرزوی فتح یک جام را داشتم، اما نتوانستیم به آن برسیم. دوم شدیم و نتوانستیم با رئال مادرید رقابت کنیم. حتی نتوانستیم در کوپا دل ری یا سوپرکاپ به مقام برسیم، اما حالا باید فکر فصل بعد و همچنین بازی با ویارئال باشیم."

"وضعیت قرارداد دمبله و بقیه بازیکنان؟ در این هفته برنامه ریزی خواهیم کرد. من راجع به بازیکنانی که می‌خواهم در تیم داشته باشم با متئو آلمنی و جوردی کرویف صحبت کرده‌ام."

4416