تیم ریشه‌دار مشهدی در یک قدمی انحلال!

تیم ریشه‌دار مشهدی در یک قدمی انحلال!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد احتمالا در فصل جدید لیگ برتر فوتسال شرکت نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در روزهای گذشته چند تیم از لیگ برتر فوتسال تصمیم خود را برای انحلال تیم‌شان و عدم شرکت در لیگ برتر رسانه‌ای کرده‌اند که شاید مهم‌ترین آن سپاهان اصفهان بوده است؛ در کنار این تیم، یک تیم ریشه‌دار دیگر هم به دنبال کناره‌گیری از لیگ بوده و احتمالاً پس از سال‌ها مشهد در لیگ برتر فوتسال بدون نماینده خواهد شد.

فرش‌آرا مشهد که جزو تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی لیگ فوتسال ایران به شمار می‌رود، به دلیل مشکلات مالی در آستانه کناره‌گیری از لیگ قرار داشته و وضعیت نامشخصی برای فصل آینده دارد.

مرتضایی سرپرست تیم فرش‌آرا درباره نامه‌نگاری انجام شده، توضیح داد: «ما نامه‌ای به سازمان لیگ نزده‌ایم، بلکه به هیئت فوتبال نامه فرستادیم و از آن‌ها خواستیم به فرش‌آرا برای حضور در لیگ‌برتر کمک مالی کنند. ما سال‌هاست به‌عنوان نماینده استان در لیگ‌برتر حضور داشته‌ایم، اما هزینه‌های تیم‌داری بسیار زیاد شده و برای باشگاه تأمین همه آن‌ها سخت است. برای همین به هیئت فوتبال به‌عنوان متولی فوتبال و فوتسال نامه زدیم و تقاضای کمک و یاری در این زمینه کردیم.»

در صورت انحلال تیم فرش‌آرا و سقوط احتمالی شهرخودرو در لیگ برتر فوتبال، بعد از بیش از یک‌دهه تیمداری مشهد در سطح اول لیگ‌های فوتسال و فوتبال، استان خراسان رضوی مجدداً بدون نماینده خواهد شد!

۴۱۵۴