محکومیت بازیکن اسبق تیم ملی فرانسه به پنج سال حبس

محکومیت بازیکن اسبق تیم ملی فرانسه به پنج سال حبس

پایگاه خبری فوتبالی - تونی وایرلس بازیکن اسبق تیم ملی فرانسه به علت نقش داشتن در تیراندازی در یک باشگاه شبانه در سال 2011 به پنج سال حبس محکوم شد.

به گزارش فوتبالی، وایرال 49 ساله که تجربه حضور در هشت بازی ملی بین سالهای 1998 تا 2000 را داشته است، به خاطر اتفاقی که یازده سال پیش رخ داده بود، محکوم شد.وایرلس بدین ترتیب به پنج سال حبس محکوم شده که دو سال از ان تعلیقی خواهد بود چرا که به جرم خشونت با اسلحه محکوم شده است.

در این سانحه، سه نفر در یک باشگاه شبانه در منطقه "مورثت موسی" مجروح شده بودند. سه برادر وی نیز به علت نقش داشتن در تیراندازی با محکومیت هایی مواجه شده بودند.

فابریس وایرلس مثل تونی به پنج سال حبس محکوم شده است در حالی که جیمی و جیووان نیز به سه سال زندان و دو سال حبس تعلیقی محکوم شده اند.

درگیری مسلحانه وایرالس و برادرانش در باشگاه شبانه "4 آس" در 200 مایلی شرق پاریس رخ داده است و باعث مجروحیت سه نفر شده است. 

وایرلس مجموعا 557 بازی در سطح باشگاهی داشت که 148 گل به ثمر رساند و در سال 2011 از فوتبال بازنشسته شد. وی در تیم هایی نظیر لیون، لانس، نانسی، بوردو، باستیا، رن، تورس، گونیون در فرانسه، لیرس در بلژیک و دودلانژ در لوکزامبورگ بازی کرده بود.

4125