جنجالی شدن برخورد گرم هافبک رئال مادرید با داور

جنجالی شدن برخورد گرم هافبک رئال مادرید با داور

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید دو هفته پیش در حالی قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرد که با اقتدار توانست برای سی و پنجمین بار قهرمان لالیگا شود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پرافتخارترین تیم تاریخ لالیگا به شمار می رود چرا که هرگز نشده که تیمی این قدر قهرمان لیگ شود. آنچلوتی از بازیهای اخیر رئال استفاده کرده تا به بازیکنانش استراحت بدهد و بازیکنان نیمکت نشین نیز نقش پررنگ تری در ترکیب رئال پیدا کرده اند تا کمی خودشان را نشان بدهند.

رئال مادرید که اخیرا لوانته را شش تایی کرده بود و باعث سقوطشان شده بود، شب گذشته به مصاف یکی دیگر از تیم های در منطقه سقوط یعنی کادیز رفت. کادیز به پیروزی نیاز داشت تا به بقا نزدیک شود و هر چند که رئال مادرید به بازیکنان کلیدی خود نظیر مودریچ، وینیسیوس، کورتوا و بنزما استراحت داده بود، باز هم کار را جدی گرفت و در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید که کار بقای کادیز به هفته پایانی کشیده شود.

شب گذشته کادیز پیش از شروع بازی برای رئال تونل افتخار زد و قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید تبریک گفت. جالب این که ماتئو لاهوز داور بازی نیز در این تونل افتخار حضور پیدا کرد. اما نکته جنجالی دیگر مربوط به داور بازی مربوط به خوش و بش و گفتگوی گرم وی با کاسمیرو هافبک برزیلی وی بود که این لحظه توسط یک کاربر ویدیویی ثبت و منتشر شده است. بسیاری از کاربران از این برخورد گرم کاسمیرو با تیم داوری انتقاد کرده اند.

4125