جانشین لواندوفسکی در بایرن مونیخ مشخص شد؟

جانشین لواندوفسکی در بایرن مونیخ مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ هر چند که در ظاهر سعی می کند که جدایی روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی را در تابستان غیرممکن بداند اما تلاش ها را برای پیدا کردن جایگزین وی آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه مونیخی TZ گزارش داده است که ساشا کالایچیچ مهاجم اتریشی اشتوتگارت که به بقای تیمش در بوندسلیگا کمک کرده، راهی بایرن مونیخ خواهد شد. باواریایی ها با اطرافیان این بازیکن تماس گرفته اند. ساشا تا 2023 با اشتوتگارت قرارداد دارد که خرید وی چندان مشکل نیست.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا کالایچیچ فصل آینده شریک یا جایگزین لواندوفسکی در خط حمله مونیخی ها خواهد بود. در حقیقت مهاجم لهستانی به جدایی از بایرن اصرار می ورزد و بارسلونا می تواند مقصد احتمالی او باشد. گفته می شود که بایرن حاضر  شده تا برای خرید مهاجم اشتوتگارت 20 میلیون یورو هزینه کند. البته باواریایی ها گزینه های دیگری نظیر هالر از آژاکس و مانه از لیورپول را هم برای خرید در خط حمله دنبال می کنند.

از سویی میسلینتات مدیر ورزشی اشتوتگارت به تمایل بایرن به کالایچیچ واکنش نشان داد و گفت :" تماسی نداشتیم. وقتی تماسی گرفته شود، تصمیم می گیریم که پاسخ بدهیم یا نه. ساشا هنوز یک سال دیگر قراردا دارد و برای تمدید قراردادش مذاکره خواهیم کرد."

پی اس جی و دورتموند نیز به خرید ساشا علاقه دارند چرا که این بازیکن در 15 بازی شش گل دزه و دو پاس گل داده و فصل خوبی داشته است.این بازیکن البته به علت مصدومیت شانه بخش زیادی از فصل را از دست داد.

4125