برنامه تیم ملی در سفر به کانادا؛ سه بازی تدارکاتی در انتظار شاگردان اسکوچیچ

برنامه تیم ملی در سفر به کانادا؛ سه بازی تدارکاتی در انتظار شاگردان اسکوچیچ

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، این احتمال وجود دارد که تیم ملی در سفر به کانادا، سه بازی تدارکاتی برگزار کند.

به گزارش فوتبالی، اولین حریف تدارکاتی تیم ملی در راه جام جهانی 2022 قطر، کاناداست که 15 خرداد در ونکوور میزبان شاگردان دراگان اسکوچیچ خواهد بود.

با توجه به فاصله مسافتی زیاد ایران تا کانادا، این بحث مطرح شده بود که فدراسیون فوتبال به دنبال فراهم کردن یک بازی تدارکاتی دیگر در آن کشور برای تیم ملی است تا سفر تیم ملی به کانادا، محدود به بازی با تیم ملی این کشور شود.

با توجه به آنکه در فیفادی خرداد، امکان برگزاری 4 دیدار تدارکاتی وجود دارد، قرار است فدراسیون فوتبال رایزنی‌هایش برای پیدا کردن حریفان جدید در کانادا را ادامه دهد.

بهرام رضاییان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دقایقی قبل به این نکته اشاره کرد که بخش روابط بین‌الملل فدراسیون به دنبال این است که دو بازی تدارکاتی دیگر هم در کانادا برای تیم ملی فراهم کند.

با توجه به آنکه جلسه مدیران فدراسیون با سرمربی تیم ملی از دقایقی قبل شروع شده، قطعا یکی از محورهای این جلسه، صحبت درباره حریفان تدارکاتی تیم ملی در کانادا خواهد بود و باید دید به جز بازی با تیم ملی این کشور، کدام تیمهای دیگر روبروی تیم ایران قرار خواهند گرفت.

1984