انتقاد تند ستاره سابق تیم ملی ایتالیا از تیم آلگری: افتضاح!

انتقاد تند ستاره سابق تیم ملی ایتالیا از تیم آلگری: افتضاح!

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس امسال برای اولین بار در چندین فصل اخیر موفق به کسب هیچ جامی نشد و عملکرد آلگری در این تیم، صدای بسیاری از هواداران و حتی اسطوره‌های بیانکونری را در آورده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه DAZN، پس از السیو تاکیناردی که به یوونتوس آلگری حمله کرده بود، این بار کریستین ویری، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و ستاره پیشین خط حمله باشگاه یوونتوس شدیدا عملکرد ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی ایتالیایی بانوی پیر در رقابت‌های فصل جاری را مورد انتقاد قرار داده است. طبق این گزارش، بوبو ویری در مصاحبه با خبرنگار این شبکه اظهار داشت: "بعضی می‌گویند که عملکرد یوونتوس در این فصل فاجعه‌بار نبوده و ناکامی بزرگی رخ نداده است؛ ولی من به شما می‌گویم که اتفاقی که در یوونتوس افتاده، عملا یک ناکامی بزرگ است؛ زیرا این تیم، بازیکنان و پتانسیلی دارد که باید در هر فصل برای فتح اسکودتو بجنگد نه این‌که سرمربی تیم بارها عنوان کند که هدف ما کسب رتبه چهارم است و مدعی کسب قهرمانی نیستیم. آن‌ها در ژانویه، دوشان ولاهوویچ که یکی از بهترین مهاجمان جهان و بهترین گلزن لیگ می‌باشد را جذب کردند ولی هیچ پیشرفتی در روند کاری این تیم حاصل نشد. با این اوصاف، چگونه می‌توانید این ناکامی را توجیه کنید و چه می‌توانید بگویید؟! صحبت از کمبود بازیکن در یوونتوس خنده‌دار است."

مهاجم سابق بیانکونری که سابقه بازی برای چند تیم دیگر ایتالیایی را نیز در کارنامه خود دارد، در نام بردن از مهاجمی که شبیه به خود او باشد، گفت: "البته که ولاهوویچ؛ او یک مهاجم چپ پا و گلزن است. درست همانند من و البته اسکاماکا نیز شباهت‌هایی به من دارد."

ملی‌پوش سابق آتزوری در ارتباط با رقابت‌های سری آ ایتالیا و عملکرد ماسیمیلیانو آلگری در این فصل هم چنین گفت: "در جدول سری آ اینتر در رتبه دوم و یوونتوس چهارم است؛ جایگاهی که اصلا در شأن بیانکونری نیست. یوونتوس آلگری تیمی است که بازیکنان حتی دو پاس پشت سر هم نمی‌توانند به هم بدهند؛ بهترین تعریفی که می‌توان از تیم آلگری کرد، همین است و این یک ناامیدی بزرگ برای تیمی است که باید هر سال برای فتح اسکودتو بجنگد و زیبا بازی کند. بر خلاف یوونتوس، میلان و ناپولی و حتی آتالانتا فوتبال خوبی ارائه می‌دهند و خوب بازی می‌کنند. به نظر من رقابت برای کسب عنوان قهرمانی تا هفته پایانی ادامه خواهد داشت و هر دو تیم میلان و اینتر شایسته این جایگاه هستند."

ویری در پایان صحبت‌های خود درباره راسپادوری و اسکاماکا، دو ستاره مطرح سری آ که مشتریان زیادی هم دارند، گفت: "هر دوی این نفرات بازیکنان خوبی هستند ولی باید یاد بگیرند که گل‌های بیشتری به ثمر برسانند." 

9404