قطعی شدن برگزاری یک بازی دوستانه با حضور توتی و مسی

قطعی شدن برگزاری یک بازی دوستانه با حضور توتی و مسی

پایگاه خبری فوتبالی - جزئیات و تاریخ و زمان برگزاری یک مسابقه جذاب و دوستانه فوتبال در جهان که قرار است با حضور ستاره‌های نامی و سرشناس سابق و فعلی این رشته ورزشی انجام شود، اعلام شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی لاریپابلیکا، ساموئل اتوئو، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کامرون و ستاره پیشین خط حمله باشگاه‌هایی نظیر بارسلونای اسپانیا، اینتر ایتالیا که اخیرا به سمت ریاست فدراسیون فوتبال کشورش کامرون نیز برگزیده شده است، در تازه‌ترین صحبت‌های خود با خبرنگار این رسانه ایتالیایی تایید کرد که آن‌ها به زودی یک دیدار دوستانه در استادیوم سن سیروی شهر میلان ایتالیا برگزار خواهند کرد.

دیداری که قرار است در آن نام‌های بزرگی چون لیونل مسی، فرانچسکو توتی و آندره آ پیرلو نیز حضور داشته باشند.

این دیدار در تاریخ بیست و سوم ماه می یعنی ماه جاری میلادی در ورزشگاه سن‌سیرو یا همان جوزپه مه‌آتزای شهر میلان برگزار خواهد شد. ساموئل اتوئو در حال حاضر به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال کشور کامرون مشغول به فعالیت می‌باشد و این مسابقه دوستانه را صرفا برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای ان جی او یا همان سازمان‌های مردم‌نهاد در کشورش ترتیب داده است.

ساموئل اتوئو در مصاحبه‌ای نسبتا طولانی که با خبرنگار نشریه معتبر لاریپابلیکا انجام داده، بر این موضوع تایید کرده است. این ستاره کامرونی سابق باشگاه بارسلونای اسپانیا دو فصل را نیز در تیم اینتر ایتالیا سپری کرد و موفق به زدن پنجاه و سه گل در یکصد و دو مسابقه با پیراهن نراتزوری شد. پیش از ورود به اینتر از بارسلونا، ساموئل اتوئو با زلاتان ابراهیموویچ از اینتر معاوضه شد.

ساموئل اتوئو، ستاره پیشین خط حمله افعی‌ها و بخشی از تیم اینتری بود که موفق شد در رقابت‌های فصل فوتبالی 2010-2009 با سرمربی‌گری ژوزه مورینیوی پرتغالی سه‌گانه معروف لیگ قهرمانان اروپا، سری‌آ ایتالیا و کوپا ایتالیا یا همان جام حذفی ایتالیا را به دست آورد.

9404