فرهاد - پاتوسی؛ خوش‌و‌بش به یاد استارت نقش جهان (عکس)

فرهاد - پاتوسی؛ خوش‌و‌بش به یاد استارت نقش جهان (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از بازیکنان فولاد که مجیدی سابقه کار کردن با او در استقلال را داشت، هافبک بازیساز اهوازی‌ها بود.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بازار خوش‌آمدگویی و رخصت گرفتن در ابتدای بازی استقلال و فولاد به خاطر وجود اعضای مشترک بسیاری که تجربه حضور در هر دو تیم را داشتند بسیار داغ بود.
یکی از این خوش‌وبش‌ها به فرهاد مجیدی و آیاندا پاتوسی اختصاص داشت.
پیوستن پاتوسی به آبی‌پوشان همزمان بود با برگشتن فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال به عنوان دستیار وینفرد شفر‌. اگرچه در روزهای پایانی آن فصل مجیدی به عنوان جانشین وینفرد شفر منصوب شد و به عنوان سرمربی از پاتوسی بازی می‌گرفت اما شیرین‌ترین خاطره همکاری این دو نفر به بازی با سپاهان در اصفهان برمی‌گردد.

جایی که پاتوسی با یک حرکت انفجاری در دقیقه ۹۷ بازی گل برتری استقلال را وارد دروازه نیازمند کرد تا فرهاد که دل خوشی از مربی وقت سپاهان نداشت و در ابتدای بازی هم از سوی او با برخورد جالبی مواجه نشده بود، فاصله شصت متری از نیمکت خودی تا جایگاه هواداران استقلال را استارت بزند تا با پاتوسی در شادی پس از گلش شریک شود.

حالا سه سال بعد از آن روزها فرهاد به عنوان سرمربی دائم، استقلال را به قهرمانی لیگ رسانده و تقدیر پاتوسی بعد از قهرمانی در حذفی و سوپرکاپ کماکان حضور در فولاد است مگر آنکه اتفاق جدیدی رخ بدهد!

9719