دو گزینه جدید میلان جهت تقویت خط حمله از منچسترسیتی و لیل

دو گزینه جدید میلان جهت تقویت خط حمله از منچسترسیتی و لیل

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می‌شود که مدیریت باشگاه میلان پس از تکمیل انتقال اوریگی، آماده سرمایه‌گذاری بر روی یک مهاجم تاپ جدید از یکی از دو تیم لیل و منچستر سیتی می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، مدیران و مسئولان باشگاه میلان آماده هستند تا بعد از اعلام رسمی انتقال دیووک اوریگی پس از برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری، بر روی جذب و به خدمت گرفتن اهداف هجومی بعدی خود تمرکز کنند.

مدیریت باشگاه میلان ایتالیا موفق شده تا بر سر میزان حقوق و دستمزدی به مبلغی معادل با رقم سه و نیم میلیون یورو به ازای هر فصل با دیووک اوریگی به توافق نهایی دست پیدا کند و این ملی‌پوش بلژیکی با پایان مسابقه فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در تقابل ليورپول انگلستان برابر رئال مادرید اسپانیا، به صورت رسمی قراردادش را با مقامات روسونری امضا خواهد کرد.

ورود این ستاره سابق باشگاه فرانسوی لیل، پایان کار مديران باشگاه میلان برای تقویت خط حمله تیم خود نخواهد بود و آن‌ها قصد دارند تا یک مهاجم قدرت‌مند دیگر را نیز جذب کرده و به جمع شاگردان استفانو پیولی اضافه کنند.

پائولو مالدینی، از مدیران ارشد باشگاه میلان قصد دارد تا مهاجمی کلاس بالا در رده سنی بین بیست و دو الی بیست و پنج سال جذب کند که علاوه بر داشتن قدرت فیزیکی کافی، از تجربه مناسبی نیز برخوردار باشد.

نخستین نام این در لیست، جاناتان دیوید از باشگاه فرانسوی لیل می‌باشد که برای تیم ملی فوتبال کانادا توپ می‌زند و موفق به قهرمانی لیگ لوشامپیونه فرانسه در رقابت‌های فصل گذشته شده است. هم‌چنین این بازیکن می‌تواند به عنوان مهاجم اول و دوم نیز مورد استفاده قرار بگیرد و با توجه به سن این بازیکن که بیست و دو سال است، او زمان بسیاری هم برای پیشرفت در اختیار دارد.

گزینه دوم، گابریل ژسوس از منچستر سیتی است که خروج این بازیکن برزیلی بعد از رسمی شدن انتقال ارلینگ هالند به جمع سیتیزن‌ها بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

بنابراین، میلان می‌تواند با توجه به وضعیت هر دوی این بازیکنان، با قیمتی بسیار مناسب یکی از این دو هدف جذاب را خریداری کرده و به خدمت تیم خود دربیاورد.

9404