عکس؛ دو کاپیتان رئال مادرید و کادیز؛ دو برادر روبروی هم!

عکس؛ دو کاپیتان رئال مادرید و کادیز؛ دو برادر روبروی هم!

پایگاه خبری فوتبالی - ناچو فرناندز و الکس فرناندز، برادران فرناندز هستند که هر دو هم محصول آکادمی رئال مادرید هستند اما روندی که این دو نفر در دوران حرفه ای خود طی کرده اند کاملا متفاوت است.

به گزارش فوتبالی، در بازی رئال مادرید و کادیز در هفته سی و هفتم از رقابت های لالیگا که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، ناچو فرناندز کاپیتان رئال مادرید بود و از سویی بازوبند کاپیتانی کادیز هم بر بازوی الکس فرناندز بود. بدین ترتیب کاپیتان های دو تیم، دو برادر بودند که در این بازی به عنوان کاپیتان های دو جناح، روبروی هم قرار گرفته بودند.

ناچو فرناندز برادر بزرگ تر است که در حال حاضر 32 سال دارد. الکس فرناندز از ناچو حدود سه سال کوچک تر است و در حال حاضر 29 ساله است. در دنیای فوتبال اینکه دو برادر با هم روبرو شوند به طور نادر اتفاق می افتد اما اینکه دو برادر به عنوان کاپیتان های دو تیم با هم روبرو شوند اتفاقی است که بسیار بسیار کمیاب است و اکنون در بازی رئال مادرید و کادیز این اتفاق رخ داد. در واقع در ترکیب رئال مادرید شرایط به شکلی پیش رفت که کاپیتان های اصلی نبودند و بازوبند کاپیتانی به ناچو فرناندز رسید.

1470