عکس؛ لحظه‌ای که دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید با کف دست پنالتی نگردو را مهار کرد

عکس؛ لحظه‌ای که دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید با کف دست پنالتی نگردو را مهار کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آندری لونین، دروازه بان اوکراینی رئال مادرید، در هفته سی و هفتم لالیگا در بازی رئال مادرید مقابل کادیز در ورزشگاه خانگی کادیز یک نمایش درخشان و بی نقص از خود ارائه داد به طوری که به عنوان بهترین بازیکن زمین هم برگزیده شد.

به گزارش فوتبالی، اوج کار لونین جایی بود که در دقیقه 61، موفق شد ضربه پنالتی آلوارو نگردو، مهاجم با تجربه کادیز را مهار کند. لونین این کار را با دقت بسیار بالایی انجام داد به طوری که شوت زمینی نگردو که به سمت راست دروازه فرستاده شده بود را با شیرجه ای زیبا و با کف دست دفع کرد و بدین ترتیب نشان داد که دروازه بان پنالتی‌گیری است. البته تیبو کورتوا دروازه بان اول رئال مادرید هم یک دروازه‌بان پنالتی‌گیر به حساب می آید چرا که او هم موفق شده بود پنالتی حساس لیونل مسی را در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در بازی میان پی اس جی و رئال مادرید مهار کند.

البته لونین خودش مرتکب این خطای پنالتی شده بود و پس از آن با مهار دیدنی اش، اشتباه خود را جبران کرد. لونین که اهل کشور اوکراین است، در حال حاضر 23 سال دارد و دروازه بانی آینده داری به شمار می رود. باید دید با توجه به حضور کورتوا و عملکرد درخشان او در رئال مادرید، چه آینده ای در انتظار لونین خواهد بود.

1470