خداحافظی سوارز به همراه خانواده‌اش با اتلتیکو مادرید با اشک و بغض

خداحافظی سوارز به همراه خانواده‌اش با اتلتیکو مادرید با اشک و بغض

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اتلتیکو مادرید ساعاتی پیش به طور رسمی تایید کرد که لوئیس سوارز فصل آینده را در این تیم حضور نخواهد داشت و بدین ترتیب دوران حضور این مهاجم اروگوئه ای در جمع روخی بلانکو ها به پایان رسیده است.

به گزارش فوتبالی، در هفته سی و هفتم از رقابت های لالیگا، اتلتیکو مادرید و سویا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو که ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید است، به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که لوئیس سوارز از ابتدای بازی تا دقیقه 65 در آن به میدان رفت.

این بازی آخرین بازی لوئیس سوارز در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید بود و به همین دلیل پس از سوت پایان بازی به همراه خانواده اش با هواداران اتلتیکو مادرید وداع کرد. سوارز در این خداحافظی احساسی شد و مشخص بود که بغض کرده است و قدری هم اشک ریخت. سوارز از تابستان 2020 و پس از اینکه توسط رونالد کومان و بارتومئو از بارسلونا کنار گذاشته شد، در اتلتیکو مادرید حضور دارد.

او به همراه اتلتیکو مادرید موفق شد در لالیگا 2020/21 به قهرمانی برسد و در تابستان 2022 و پس از دو سال حضور در اتلتیکو مادرید از این تیم جدا می شود.

1470