پست اینستاگرامی بنزما به همراه جایزه جدیدی که به دست آورد

پست اینستاگرامی بنزما به همراه جایزه جدیدی که به دست آورد

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما، ستاره فرانسوی این روز های رئال مادرید در مراسم انتخاب بهترین های سال فوتبال فرانسه به عنوان بهترین لژیونر فوتبال فرانسه در فصل اخیر انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد و ویدیویی از کریم بنزما در این مراسم پخش شد چرا که خود بنزما در این مراسم حاضر نبود.

به گزارش فوتبالی، بنزما فصل درخشانی را به همراه رئال مادرید داشته است و خیلی ها معتقدند که کریم بنزما در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است و باید جایزه توپ طلای سال 2022 میلادی به او داده شود.

بنزما در حال حاضر جایزه بهترین بازیکن فرانسوی شاغل در لیگی غیر از لیگ فرانسه را به دست آورده است. در واقع او به عنوان بهترین لژیونر فرانسوی شناخته شده است.

کریم بنزما با انتشار تصویری از خودش در حالی که جایزه را در دست داد، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشته است:" بسیار خوشحال و مفتخرم که یک بار دیگر جایزه بهترین بازیکن فرانسوی خارج از کشور کسب کردم. با تشکر از همه شما برای رای هایی که به من دادید."

اکنون تمام نگاه ها روی کریم بنزما و عملکردش در فینال لیگ قهرمانان اروپا است. اگر او در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول هم درخشان ظاهر شود می توان گفت که بدون تردید توپ طلا به او خواهد رسید.

1470