صلاح به فینال لیگ قهرمانان خواهد رسید

صلاح به فینال لیگ قهرمانان خواهد رسید

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره مصری لیورپول تائید کرد که هیچ مشکلی بابت همراهی یارانش در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید ندارد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب تیم‌های لیورپول و چلسی، فینال جام حذفی انگلیس را در ورزشگاه ومبلی برگزار کردند و در نهایت قرمزها در ضربات پنالتی با حساب شش بر پنج به پیروزی رسیدند تا دومین قهرمانی خود را در این فصل جشن بگیرند. اما در این بازی اتفاقی افتاد که شاید کمی از شیرینی قهرمانی کم کرد و آن هم مصدومیت صلاح و بیرون رفتن او در زمین در دقیقه 30 بود. 

به نقل از سایت گل، در حالی که گمانه زنی‌هایی مبنی بر غیبت او در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در روز بیست و هشتم ماه می شنیده می‌شد، این بازیکن این اخبار را رد کرد و به خبرنگاران گفت: "حال من خوب است و قطعا می‌توانم در فینال لیگ قهرمانان بازی کنم." 

به جز صلاح، ویرجیل فن دایک دیگر بازیکن لیورپول بود که در فینال به اجبار تعویض شد تا نگرانی لیورپولی‌ها چند برابر شود، اما یورگن کلوپ در این باره گفت: "وضعیت فن دایک نیز خوب است. تنها چیزی که می‌دانیم این است که مصدومیت‌ آن‌ها چیز بزرگی نیست. فکر می‌کنم هم او و هم محمد صلاح در بازی بعدی حضور داشته باشند."

4416