با پیروزی اینتر، همه چیز در سری آ به هفته آخر کشیده شد

با پیروزی اینتر، همه چیز در سری آ به هفته آخر کشیده شد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر موفق شد در یک دیدار خارج از خانه حساس مقابل کالیاری با حساب سه بر یک به پیروزی برسد تا شانس‌ خودش را برای قهرمانی در این فصل سری آ حفظ کند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم‌های کالیاری و اینتر از چهارچوب هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا مقابل هم صف آرایی کردند. ساعتی پیش از شروع این بازی میلان، رقیب مستقیم اینتر و صدرنشین سری آ موفق شده بود با حساب دو بر صفر از سد آتالانتا بگذرد تا سیمونه اینزاگی و شاگردانش اصلا جایی برای اشتباه کردن نداشته باشند. 

در نیمه اول نراتزوری بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 میلان اشکرینیار توانست دروازه میزبان را باز کند، اما VAR گل را مردود اعلام کرد. اینتر به حملات خود ادامه داد تا این که در دقیقه 25 متئو دارمیان با پاس ایوان پریشیچ گل اول را به ثمر رساند. پس از این گل، اینتر باز هم فرصت باز کردن دروازه کالیاری را داشت، اما این نیمه با همان تک گل دارمیان، یک بر صفر به پایان رسید. 

در نیمه دوم لوتارو مارتینز در دقیقه 51 اختلاف را دو برابر کرد، اما لیکویانیس خیلی سریع یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در دقیقه 84 لوتارو مارتینز گل سوم را به ثمر رساند تا اینتر در این دیدار خارج از خانه حساس به پیروزی 1-3 برسد. 

4416