90 درصد بلیت‌های دیدار ایران-کانادا به فروش رفت

90 درصد بلیت‌های دیدار ایران-کانادا به فروش رفت

پایگاه خبری فوتبالی - به گفته حمید استیلی بالای 90 درصد از بلیت‌های بازی ایران-کانادا به فروش رفته است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ایران اولین دیدار دوستانه خود در راه آماده سازی برای جام جهانی 2022 را بامداد روز شانزدهم خرداد مقابل کانادا در ونکوور برگزار خواهد کرد. حمید استیلی، سرپرست تیم ملی که امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود خبر از فروش بالای 90 درصد از بلیت‌های بازی با تیم اول انتخابی جام جهانی در آمریکای شمالی داد.

او در این‌رابطه گفت: خوشبختانه تا الان 48 هزار بلیت برای بازی اول در ورزشگاه 50 هزار نفری ونکوور کانادا فروخته شده است. فقط دو هزار بلیت باقی مانده و این نشان می‌دهد که بازی مهمی برای خود کانادا است. این بازی برای ما هم از حساسیت بالایی برخوردار است.

سرپرست تیم ملی در مورد درصد حضور تماشاگران دو کشور در ورزشگاه گفت: متن قرارداد در اختیار فدراسیون فوتبال و روابط بین الملل است. در بندها و تبصره‌های این قرارداد جزئیات ذکر شده است. من خیلی در رابطه با این بندها اطلاعاتی ندارم.

استیلی در پاسخ به این سوال که سرنوشت بازی دوستانه دوم به کجا انجامید گفت: ما دنبال دومین بازی هستیم، مذاکره می‌کنیم و امروز یک‌شنبه (تعطیل) بود.
او با تایید این که حریف بعدی تیم ملی هم از قاره آمریکا است ادامه داد: سعی می‌کنیم مثل بازی با کانادا اسم نبریم. عرف بین المللی می‌گوید که تا قرارداد نهایی شده نباید اسم تیم را ببریم.
یک مقدار شرایط تیم‌هایی که می‌خواهیم با آنها بازی کنیم محدود است. ما قرار بود قبلا به قطر برویم. برنامه ریزی کرده بودیم که با نیوزلند یا مثلا آلبانی در این کشور بازی کنیم ولی شرایطش نشد. نیوزلند را که آقای اسکوچیچ گفت نه و کانادا را موافقت کرد چون بازی‌اش شبیه آمریکا است. چون سفرمان به کانادا طولانی است سعی می‌کنیم بازی دوم را هم در تورنتو برگزار کنیم. 

1470