عکس؛ راموس و مسی در بیمارستان کودکان در قطر

عکس؛ راموس و مسی در بیمارستان کودکان در قطر

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن که مالکانی قطری دارد، در حال حاضر یک تور در قطر برگزار کرده است و در این تور برخی از بازیکنان خود را به قطر برده است تا هم در فعالیت های تبلیغاتی و هم در فعالیت های انسان‌دوستانه شرکت داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، یکی از فعالیت هایی که در این تور بازیکنان پی اس جی در قطر انجام شده است، مربوط به بازدید از بیمارستان سدره در شهر دوحه، پایتخت قطر است. ستاره های پی اس جی از بخش های مختلف این بیمارستان دیدن کرده اند. همچنین سرخیو راموس و لیونل مسی که دو ستاره مورد توجه پاریسن ژرمن هستند، به بخش کودکان این بیمارستان رفته اند و با کودکان آن جا عکس های یادگاری گرفته اند که این تصاویر مورد توجه قرار گرفته است.

مسی به همراه سایر بازیکنان پی اس جی در فعالیت قبلی باشگاه پی اس جی در دوحه قطر، به هتل انجیر رفته بودند و اکنون به بیمارستان سدره در دوحه قطر رفته اند تا این تور قطر را برگزار کرده باشند.

با توجه به اینکه ناصر الخلیفی مالک پی اس جی، قطری است، انجام فعالیت های فرا تر از فوتبال برای باشگاه پاریسن ژرمن در کشور قطر فراهم است و این باشگاه از این فرصت ها استفاده می کند.

1470