عکس؛ تونل زدن بازیکنان کادیز برای رئال مادرید پیش از آغاز بازی

عکس؛ تونل زدن بازیکنان کادیز برای رئال مادرید پیش از آغاز بازی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و هفتم از رقابت های لالیگا، کادیز و رئال مادرید در ورزشگاه خانگی کادیز به مصاف هم رفته اند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در هفته های قبل و پس از پیروزی مقابل اسپانیول در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، قهرمانی خود را در این فصل از رقابت های لالیگا مسجل کرد و جشن قهرمانی خود را هم برگزار کرد. پس از آن رئال مادرید در هفته بعد، در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید یعنی واندا متروپولیتانو به مصاف روخی بلانکو رفت اما شاگردان دیگو سیمئونه برای رئال مادرید تونل نزدند. در اسپانیا رسم بر این است که وقتی یک تیم به قهرمانی می رسد، در بازی بعدی، تیم رقیب به رسم تبریک قهرمانی و احترام به تیم قهرمان برایش تونل بزند اما اتلتیکو مادرید به خاطر اختلافاتی که با رئال مادرید دارد این کار را انجام نداد.

لوانته در هفته قبلی لالیگا برای رئال مادرید تونل زد و بازیکنان لوانته از بازیکنان رئال مادرید هنگام ورود به زمین استقبال کردند. اکنون کادیز هم این کار را برای رئال مادرید انجام داده است و بازیکنان کادیز پیش از شروع بازی برای بازیکنان رئال مادرید تونل افتخار ایجاد کردند تا قهرمانی رئال مادرید را به بازیکنان این تیم تبریک بگویند.

1470