رسمی؛ پایان کار ستاره سابق بارسلونا در اتلتیکو مادرید

رسمی؛ پایان کار ستاره سابق بارسلونا در اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اتلتیکو مادرید تایید کرده است که لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای در تابستان پیش‌رو از اتلتیکو مادرید جدا خواهد شد و بدین ترتیب کار او در اتلتیکو مادرید خاتمه خواهد یافت و باید دید که لوئیس سوارز چه برنامه ای برای آینده خود دارد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید این قضیه را تایید کرده است که لوئیس سوارز و هکتور هررا در پایان این فصل قرار است از اتلتیکو مادرید جدا شوند و این دو بازی باقی مانده از لالیگا، بازی های آخر آن ها در جمع روخی بلانکو ها خواهد بود. اتلتیکو مادرید از ساعت 22:00 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه خانگی خود یعنی واندا متروپولیتانو به مصاف سویا خواهد رفت و لوئیس سوارز هم در خط حمله تیمش برای این بازی قرار گرفته است. این بازی در هفته سی و هفتم از رقابت های لالیگا، یعنی هفته یکی مانده به آخر برگزار می شود. لالیگایی که با قهرمانی رئال مادرید خاتمه یافته است.

سوارز در تابستان 2020 از بارسلونا راهی اتلتیکو مادرید شد. در واقع در آن زمان با آمدن رونالد کومان به عنوان سرمربی به بارسلونا، مهاجم اروگوئه ای کنار گذاشته شد چرا که کومان اعتقادی به او نداشت. سوارز در آن زمان راهی اتلتیکو مادرید شد و در فصل 2020/21 توانست به همراه روخی بلانکو قهرمان لالیگا شود.

1470