عکسی که وینیسیوس از خوشحالی به سبک رونالدو منتشر کرد

عکسی که وینیسیوس از خوشحالی به سبک رونالدو منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید در این فصل عملکرد درخشانی داشته است به طوری که او در کنار کریم بنزما تشکیل یک زوج بی نظیر را در خط حمله رئال مادرید داده اند.

به گزارش فوتبالی، وینی جونیور در رئال مادرید در پست وینگر چپ بازی می کند. این پست همان پستی است که سالیان سال کریستیانو رونالدو در آن در رئال مادرید بازی می کرد و عملکرد فوق العاده ای داشت و اکنون وینیسیوس جوان در این پست در حال درخشش است.

وینی جونیور در بازی قبلی رئال مادرید که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل لوانته بود، موفق شد سه گل به ثمر برساند و بدین ترتیب هت‌تریک کرد. وینیسیوس پس از هت تریک خود در این بازی به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد. این خوشحالی را رونالدو چند سال در برنابئو اجرا کرده بود و اکنون وینی جونیور آن را به نمایش گذاشت. وینیسیوس در فصل 2019/20 هم در سانتیاگو برنابئو و پس از زدن گل اول رئال مادرید به بارسلونا در ال کلاسیکو این خوشحالی را به نمایش گذاشته بود. در آن شب رونالدو هم در سانتیاگو برنابئو بود و وینی جونیور مقابل چشمان رونالدو این خوشحالی را کرد.

اکنون وینیسیوس در استوری های اینستاگرام خود، این تصاویر را بازنشر کرده است که خوشحالی او به سبک کریستیانو رونالدو را نشان می دهند.

1470