اصولی: نگران حواشی فدراسیون نباشید/ دنبال یک بازی دیگر در کانادا هستیم

اصولی: نگران حواشی فدراسیون نباشید/ دنبال یک بازی دیگر در کانادا هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی فدراسیون فوتبال در حضور خبرنگاران درباره مسائل مختلف حول این فدراسیون صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، احسان اصولی، عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال بعد از نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: همانطور که در جلسه قبل گفتم خداراشکر جلسه هیئت رئیسه طبق ضوابط مندرج در اساسنامه به شکل رسمی برگزار شد و حجم زیادی از کار‌ها و موضوعات مختلف بررسی شد. نکته مهم دیگری که هفته گذشته به آن اشاره کردم، این بود که هواداران فوتبال دغدغه‌هایی دارند و نگران هستند که مبادا حواشی‌ای که پیرامون فدراسیون فوتبال مطرح می‌شود، تاثیر منفی روی امور تیم ملی فوتبال پیش از جام جهانی بگذارد. باید بگویم خیال‌تان راحت‌، چون کار‌ها با قدرت انجام می‌شود و می‌خواهم این اطمینان خاطر را به مردم بدهم که برای ایجاد یک فضای مطلوب جهت کسب نتیجه تلاش خواهیم کرد. جلسه امروز در یک فضای دوستانه و صمیمی و با یک وحدت رویه برگزار شد و مصوبات متعددی در زمینه‌های مختلف داشت.

وی درباره مهمترین مصوبات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: درباره صورت‌های مالی و بودجه که خیلی مهم است و از تاریخ اول برج 5 باید بودجه مصوب داشته باشیم، صحبت شد، البته به دلیل اینکه بودجه باید در مجمع تصویب شود، اجازه بدهید جزئیات بودجه را بعد از مجمع و بعد از تصویب اعلام کنیم. درباره آماده‌سازی تیم‌های ملی صحبت و همچنین در بحث‌های اداری نیز مصوباتی انجام شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: یکی از بحث‌هایی که وجود داشت، بحث تدارکات تیم ملی بوده است که در این باره چندین مصوبه داشتیم. همچنین موضوع البسه تیم‌های ملی مطرح شد که نکات پیشنهادی عنوان شد. فردا هم کمیسیون معاملات کار را نهایی کرده و به هیئت رئیسه گزارش خواهد داد. همچنین درباره بازی تدارکاتی کانادا و قراردادش هم بحث شد، ضمن اینکه انجام بازی دوم در فیفا‌دیِ خرداد‌ ماه پیگیری شد تا بتوانیم بازی دیگری در کانادا داشته باشیم.

9719