دو ستاره‌ای که در یک تابستان آمدند و بهترین مهاجم‌های تاریخ رئال مادرید شدند

دو ستاره‌ای که در یک تابستان آمدند و بهترین مهاجم‌های تاریخ رئال مادرید شدند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو و کریم بنزما دو ستاره ای هستند که هر دو در تابستان 2009 به رئال مادرید پیوستند و رکورد های این باشگاه را جا به جا کردند.

به گزارش فوتبالی، در تابستان سال 2009 بود که رئال مادرید، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو را مجموعا با رقم 129 میلیون یورو خریداری کرد. دو مهاجمی که هر دو در رئال مادرید درخشش ویژه ای داشتند.

در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید، کریستیانو رونالدو است که 450 گل با پیراهن مادریدی ها به ثمر رسانده است. این در حالی است که رونالدو در تابستان 2018 رئال مادرید را ترک کرد و راهی یوونتوس شد و پس از آن هم در تابستان 2021 به منچستر یونایتد پیوست. در واقع رونالدو طی 9 سال توانست رکورددار بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید شود.

پس از رونالدو، کریم بنزما قرار دارد که با زدن 323 گل دومین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید است و این رکورد را هم همچنان ارتقا می بخشد چرا که بنزما در حال حاضر در رئال مادرید حضور دارد و اصلی ترین عنصر خط حمله این تیم است.

از نظر پاس‌گل هم کریم بنزما با دادن 159 پاس گل، بیشترین تعداد پاس گل را در تاریخ رئال مادرید دارد و در رده بعدی او کریستیانو رونالدو با 131 پاس‌گل قرار گرفته است.

1470