عکس؛ مسی و بازیکنان پی‌اس‌جی در هتل درخت انجیر

عکس؛ مسی و بازیکنان پی‌اس‌جی در هتل درخت انجیر

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی پی اس جی که هفته گذشته برای سفری تبلیغاتی با دستمزد بیش از شش میلیون دلار به عربستان رفته بود، این بار به همراه پی اس جی برای یک سفر تبلیغاتی دیگر به دوحه قطر رفته است!

به گزارش فوتبالی، مالکان قطری پی اس جی تصمیم گرفته اند که برای تبلیغ سفر به کشورشان از ستارگان تیم پاریسی استفاده کنند. در حقیقت لیونل مسی، ایکاردی و سایر ستارگان پی اس جی روز یکشنبه راهی قطر شدند تا در این سفر تبلیغاتی حضور داشته باشند.

مسی و سایر ستارگان پی اس جی در هتل "بانیان تری" (به معنی درخت انجیر بنگالی) حضور پیدا کرده اند و در برنامه های تبلیغاتی دولت قطر شرکت خواهند کرد. کیلیان امباپه ستاره فرانسوی که امشب باید در مراسم بهترین های سال فوتبال فرانسه حضور پیدا کند، غایب اصلی این سفر است اما به نظر می رسد که لئو چهره ویژه ایست که فوتبالدوستان قطری می توانند او را از نزدیک ببینند.

قطر کمتر از شش ماه دیگر میزبانی جام جهانی 2022 را به عهده خواهد داشت و خریدهایی که باشگاه پی اس جی در سالهای اخیر انجام داده هم در همین راستا بوده است. مسی هنوز یک سال دیگر با پی اس جی قرارداد دارد هر چند که شایعاتی در مورد جدایی وی از پارک دو پرنس مطرح است.

4125