پدر مسی: بازگشت لئو به بارسلونا؟ امیدوارم!

پدر مسی: بازگشت لئو به بارسلونا؟ امیدوارم!

پایگاه خبری فوتبالی - خورخه پدر و وکیل لیونل مسی ستاره آرژانتینی پی اس جی ابراز امیدواری کرد که این ستاره روزی در آینده به بارسلونا برگردد.

به گزارش فوتبالی، خورخه که با برنامه "جیجانتس" مصاحبه می کرد و برای ملاقات با نوه هایش به بارسلونا سفر کرده بود، در مورد آینده لئو گفت:" امیدوارم که لئو روزی به بارسلونا برگردد."

مسی هنوز یک سال دیگر با پی اس جی قرارداد دارد اما فصل وحشتناکش با ثبت فقط شش گل در لیگ فرانسه باعث شده تا آینده اش چندان مطمئن نباشد و شایعات در مورد بازگشت وی به نیوکمپ داغ شود. مسی در هفته های اخیر بارها توسط هواداران پی اس جی هو شده است و به نظر می رسد که از شرایط حضورش  در پاریس راضی نیست. البته با جدایی احتمالی امباپه به نظر می رسد که مدیران پی اس جی به هیچ وجه به جدایی لیونل مسی در تابستان پیش رو رضایت نخواهند داد.

هر چند که مسی در اولین فصلش در پاریس توانست قهرمان لیگ شود اما ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا و آمار گلزنی ضعیف خودش باعث شد تا با انتقادهایی مواجه شود اما به نظر می رسد که این ستاره امید زیادی دارد تا دوران فوتبالش را نجات بدهد. این بازیکن در پاییز باید به جام جهانی قطر برود که حضور در آن مسابقات هم برایش انگیزه بالایی به همراه دارد.

4125