حکم کمیته اخلاق درباره رئیس معزول فدراسیون؛ محرومیت دو ساله برای عزیزی خادم

حکم کمیته اخلاق درباره رئیس معزول فدراسیون؛ محرومیت دو ساله برای عزیزی خادم

پایگاه خبری فوتبالی- بازگشت شهاب عزیزی خادم به فدراسیون فوتبال را باید منتفی دانست.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که طی روزهای گذشته شایعاتی درباره احتمال بازگشت رئیس معزول فدراسیون فوتبال در برخی رسانه‌ها مطرح شده بود اما چند ساعت بعد از آنکه روزنامه دولت بازگشت او به فدراسیون فوتبال را رد کرد، سایت فدراسیون فوتبال از رای کمیته اخلاق درباره شهاب عزیزی خادم رونمایی کرد.

بر اساس این حکم، شهاب عزیزی خادم  به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و به موجب دادنامه مورخ 25 ارديبهشت 1401، به محرومیت از دو سال هر نوع فعالیت در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

توضیح فوتبالی: در بند آخر خبر مربوط به حکم کمیته اخلاق، به این نکته اشاره شده که امکان درخواست تجدیدنظرخواهی درباره احکام صادره، حداکثر تا یک هفته آینده وجود دارد. در صورتی که عزیزی خادم به دنبال رسیدگی مجدد به این پرونده باشد، همه چیز بستگی به این خواهد داشت که کمیته استیناف فدراسیون چه زمانی این پرونده را مجددا بررسی خواهد کرد. اگر این اتفاق قبل از مجمع فدراسیون فوتبال – 10 خرداد – رخ دهد و عزیزی خادم، تبرئه شود، او مشکلی برای حضور در مجمع ندارد و می‌تواند شانسش برای بازگشت به فدراسیون فوتبال را امتحان کند منتهی اگر رسیدگی به این ماجرا به بعد از 10 خرداد موکول شود، ماجرا طور دیگری رقم خواهد خورد.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که به جز عزیزی خادم، علی سلیمانی خزانه‌دار فدراسیون فوتبال هم جدا از جریمه نقدی، یکسال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده است و حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال هم با جریمه‌ای 400 میلیون ریالی روبرو شده اما مشکلی برای ادامه فعالیت در فدراسیون ندارد.

1984