ستاره پرتغالی لیل با میلان به توافق رسید

ستاره پرتغالی لیل با میلان به توافق رسید

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که پس از اسون بوتمان، حالا با توافق نهایی انجام شده رناتو سانچز با کاهش دستمزد، حالا هافبک پرتغالی را هم باید بازیکن میلان دانست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از دانیله لونگو، روزنامه‌نگار معتبر و خبرنگار سرشناس خبرگزاری ایتالیایی کالچو مرکاتو، این گزارشگر در یکی از تازه‌ترین گزارش‌های خود چنین عنوان می‌کند که هواداران روسونری می‌توانند از حالا رناتو سانچز، بازیکن تیم ملی فوتبال پرتغال و ستاره باشگاه فرانسوی لیل را نیز از هم‌اکنون به عنوان بازیکن باشگاه ایتالیایی میلان برای رقابت‌های فصل آینده بدانند.

رناتو سانچز، هافبک ملی‌پوش پرتغالی با بیست و چهار سال سن از اهداف همیشگی پائولو مالدینی در صورت خروج فرانک کسیه، هافبک ملی‌پوش ساحل‌عاجی از جمع میلانی‌ها بوده است و از طرفی توافقات نیز بر سر رقم این انتقال با باشگاه لیل فرانسه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته انجام شده بود.

با تمام این اوصاف، حقوق و دستمزد درخواستی رناتو سانچز در آن مقطع زمانی، مانع از رسمی و نهایی شدن این معامله شد. اکنون این روزنامه‌نگار معتبر ایتالیایی مدعی شده است که سرانجام رناتو سانچز پرتغالی پذیرفته تا دستمزدی به مبلغی کمتر از پنج میلیون یورو در ازای امضای یک قرارداد چهار الی پنج ساله دریافت کند.

بعد از رافائل لیائو، مایک ماینان و اسون بوتمان، می‌توان رناتو سانچز را چهارمین خرید بزرگ باشگاه میلان ایتالیا از تیم فرانسوی لیل اعلام کرد. گفتنی است که یاسین عدلی نیز به محض پایان یافتن رقابت‌های فصل جاری در لیگ یک فرانسه، باشگاه بوردو را به مقصد سن‌سیرو و پیوستن به روسونری ترک خواهد کرد.

9404