جهانبخش در ترکیب ابتدایی فاینورد، علیرغم نیمکت‌نشینی در اعلام اولیه (عکس)

جهانبخش در ترکیب ابتدایی فاینورد، علیرغم نیمکت‌نشینی در اعلام اولیه (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره ایرانی فاینورد در آخرین مسابقه فصل برابر توئنته، با مصدومیت بازیکن هم‌تیمی وارد ترکیب اصلی شد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای هفته سی و چهارم و پایانی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه د کویپ مقابل توئنته رده چهارمی قرار خواهد گرفت.

علیرضا جهانبخش که در دیدار هفته گذشته لیگ هلند مقابل گو اهد ایگلز حضور کامل در زمین داشت و توانست پاس تک‌گل برتری تیمش را بدهد، در دیدار امروز برابر توئنته دوباره به روند قبل بازگشته و نیمکت‌نشین شده‌بود. اما به دلیل مصدومیت ریس نلسن در حین گرم‌کردن پیش از آغاز دیدار، نام او از لیست خارج و لژیونر ایرانی فاینورد جایگزین او در ترکیب اصلی شد.

ترکیب فاینورد پیش از تغییرات لحظات پایانی

br>

ستاره ایرانی فاینورد که در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند ۲۶ بازی انجام داده و طی این مدت چهار گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده، امیدوار است امروز نمایش خوبی برابر توئنته داشته و در دیدار پایانی فصل عملکرد موثری ارائه بدهد.

تیم فوتبال فاینورد که در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند ۲۲ پیروزی، ۵ مساوی و ۶ شکست داشته، با ۷۱ امتیاز و حضور در رتبه سوم جدول کارش را به پایان رسانده و کسب هر نتیجه‌ای در مسابقه امروز جایگاهش را تغییر نمی‌دهد.

این دیدار تا دقیقه 35 بدون گل دنبال می‌شود.

9719