یحیی گل‌محمدی فصل آینده هم سرمربی پرسپولیس است؟ در انتظار جلسه حساس با مدیران باشگاه

یحیی گل‌محمدی فصل آینده هم سرمربی پرسپولیس است؟ در انتظار جلسه حساس با مدیران باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی پرسپولیس پس از باخت مقابل سپاهان قصد داشت از سمت خود کناره‌گیری کند؟

به گزارش فوتبالی، پس از باخت شب گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها مبنی بر استعفای کادر فنی این تیم منتشر شد که تاکنون باشگاه پرسپولیس واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است.

توقف مقابل ذوب آهن در اصفهان کار پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی را برای قهرمانی لیگ بیست و یکم بسیار دشوار کرد. قبل از شروع دیدارهای هفته بیست و ششم، یحیی گل‌محمدی امیدوار به توقف استقلال و پیروزی خودش روبه‌روی ذوب بود اما عکس این ماجرا اتفاق افتاد تا اختلاف دو تیم در صدر جدول دوباره به عدد 6 برگردد. ماجرای بازیهای دیشب را هم که می‌دانید که خروجی آن قطعی شدن قهرمانی استقلال در لیگ بود تا این شایعه مطرح شود که یحیی گل‌محمدی از سمت خود استعفا خواهد داد.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است که یحیی قصدی برای استعفا از سمت خود ندارد و شب گذشته در مواجهه با این سوال که برای فصل بعد چه برنامه‌ای دارد و آیا قصد دارد بماند و تیم را تقویت کند یا از جمع قرمزها جدا خواهد شد گفته که با باشگاه قرارداد دارد اما آینده کاری او برای فصل بعد فعلا در هاله‌ای از ابهام است و همه چیز بستگی به توافقات او با مدیران باشگاه دارد.

گفته می‌شود یکی از دلایلی که شاید باشگاه پرسپولیس به صورت یک‌طرفه نمی‌تواند اقدام به فسخ قرارداد و قطع همکاری با گل‌محمدی و دستیارانش کند، به قرارداد سنگین و آپشن‌های قرارداد او با این باشگاه بر‌می‌گردد که باعث شده مدیران پرسپولیس فعلا به این گزینه فکر نکنند چرا که دوست ندارند یک طلبکار جدید به جمع طلبکاران این باشگاه اضافه شود.

تمرین ریکاوری امروز پرسپولیس قرار است از ساعت 17:30 با حضور کلیه اعضای کادر فنی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شود و این موضوع فعلا به معنای رد شایعه استعفای یحیی گل‌محمدی و همکارانش تا پایان فصل است.

باید منتظر ماند و دید آیا یحیی گل‌محمدی و رضا درویش پس از اتمام رقابت‌های این فصل، برای فصل بیست و دوم و ادامه همکاری به توافق خواهند رسید یا شایعاتی که در چند روز گذشته درباره تغییرات در راس کادر فنی این تیم دست به دست شده بود، رنگ واقعیت خواهد دید.

7655